Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Szállítási feltételek

Az Ön által megrendelt termékeket a GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. (a továbbiakban: GLS) szállítja ki Magyarország területére, az Ön által megadott szállítási címre, 3-5 munkanapon belül. Amennyiben raktárkészleten nem elérhető a termék, kollégáink értesíteni fogják a várható beérkezési és szállítási időpont esedékességéről.

A kiszállítás történhet szombat és vasárnap kivételével a hét bármely napján, kivéve, ha a szombati nap munkanapra esik. 

Postafiókcímre nem kézbesítünk. 
A szállítást szállítási költség terheli, mely az alábbiak alapján jelentkezik a rendelésén: 

Megrendelt termékek összértéke    Szállítási költség (bruttó összeg) 
házhoz szállítás és utánvétkezelés esetén 
1 – 9 999 Ft-ig 1 590 Ft 
10 000 Ft felett  INGYENES


Felhívjuk a figyelmet, hogy
csak a magyarországi szállítási címmel leadott rendeléseket tudjuk teljesíteni! 

Kiszállítás súlykorlátja 40 kg az e fölötti csomagokat megbontjuk és több csomagként küldjük, csomagok számától függően számlázzuk. 
Házhoz szállítás esetén a GLS a csomagok kézbesítését munkanapokon 08:00 - 17:00 között kísérli meg. A GLS a feladás napján email-ben, a kiszállítás napján SMS-ben küld értesítést.  
A futár a kiszállítást két alkalommal is megkísérli, amennyiben a kézbesítés sikertelen, a helyszínen értesítést hagy. 
Amennyiben a várható szállítási időpontban előreláthatólag Ön vagy egy, az Önnel egy háztartásban élő személy sem tudja átvenni csomagját és szeretné szomszédját is feljogosítani a csomag átvételére, kérjük, rendelése feladásakor ezt jelezze munkatársainknak! 
A szolgáltatásban a sikertelen kézbesítést követő második kézbesítési kísérletet is tartalmazza. A feladó vagy a címzett rendelkezése alapján a csomag új címen vagy az eredeti címen, de más időpontban kerül kézbesítésre. 
Amennyiben a csomagot a futárszolgálat által meghatározott időkereten belül nem tudja átvenni, a futárszolgálat a küldeményt külön díj ellenében automatikusan visszakézbesíti részünkre. 
Ez esetben a Megrendelő köteles az eredeti futárdíjat, illetve a visszaszállítás díját cégünknek megtéríteni! 
Az elkeveredett futárszolgálati értesítő a megrendelő részéről futárszolgálati reklamáció tárgyát képezi, az ebből származó anyagi felelősséget nem vállaljuk! 

A csomag átvétele 

A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz (amennyiben nem tévesen a szegedi üzlethelyiségben való személyes átvételt választotta). A számlát a csomag tartalmazza. A csomag átvételekor ellenőrizze a csomag sértetlenségét! Rendkívül ritkán fordul elő, de ha mégis sérült lenne a küldemény, kérjük vetessen fel jegyzőkönyvet a futárral, melyben fel kell tüntetni az esetlegesen sérült termékeket is. A jegyzőkönyv hiányában sem a futárszolgálat, sem az Interprodukt-2004 Kft. nem tudja a sérült csomaggal kapcsolatos reklamációt elfogadni. 

Személyes átvételi lehetőség

Rendelését személyes átvétellel is tudja rendezni a szegedi üzletünkben. Ebben az esetben kérjük válassza a “Személyes átvétel” lehetőséget a “Szállítás” fülön a “Pénztárban”. Megrendelt termékei átvehetőek az IZI Pakk Gasztro- és Csomagolóanyag Centrumban. 

Címünk: 6722 Szeged, Moszkvai körút 4. (az udvarban) -  >> ÚTVONALTERVEZÉS <<


Köszönjük megértésüket és együttműködésüket